čtvrtek 21. března 2013

VIP dny Lancôme (mé dojmy) a novinky v mé kosmetické sbírce


Mám moc ráda VIP dny pro věrné zákazníky parfumerií Sephora. Vždy se dozvím něco nového, nechám se pěkně nalíčit, vyslechnu si rady odborníky a většinou si nějakou tu novinku odnesu domů. V úterý v Sephoře na Floře probíhal VIP den s kosmetikou Lancôme a pochopitelně jsem si to nemohla nechat ujít. Tentokrát jsem ale bohužel byla velice zklamaná. Tato akce měla především prezentovat nové paletky očních stínů Color design, který na první pohled vypadaly velmi zajímavě a po zhlédnutí tutoriálu na webových stránkách Lancôme jsem byla rozhodnutá, že aspoň jednu tuto paletku musím mít. Ve skutečnosti se ale ukázalo, že stíny jsou velmi špatně pigmentované a špatně se nanáší. Nechala jsem se nalíčit dvakrát, takže troufám si tvrdit, že tento problém se týká všech paletek a ne jen jedné konkrétní barvy. Slečna vizážistka se nakonec začala chovat dost nepříjemně, když si všimla, že její nadšení rozhodně nesdílím, a snažila se mě co nejdřív zbavit, i když jsem se ji ptala na nějaké další výrobky. Pak to celé ukončila s tím, že na každou zákaznici má jen 15 minut a už musí jít na další paní, i když široko daleko žádný další zájemce nebyl. Odcházela jsem tedy zklamaná a rozčílená a rozhodla jsem se, že na líčení Lancôme už nikdy nepůjdu.  Mými favority zůstávají vizážistky značek Dior a Nars, které jsou velice profesionální, milé a starostlivé.

Teď už bych se ráda přesunula k něčemu veselejšímu a ukázala vám nové produkty, které jsem si v poslední době pořídila.



Novou řasenku jsem potřebovala už delší dobu a rozhodla jsem se, že zkusím Hypnose Star. Poslední půlrok jsem používala Doll eyes a vyhovovala mi, ale stejně jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Brzy připravím článek, kde tyto dvě řasenky porovnám a doporučím vám vítěze.


Na nový korektor očního okolí od Benefitu jsem byla velmi zvědavá a vypadá to, že hravě trumfnul moje očekávání. Po dlouhém hledání jsem konečně našla korektor, se kterým jsem spokojená na 100%. Určitě brzy napíšu recenzi, protože tento produkt rozhodně stojí za povšimnutí.



Nějakou tmavší rtěnku jsem si chtěla vybrat už dávno, ale pořád jsem si nebyla jistá, jaký si mám vybrat odstín. Neustále jsem nějaké rtěnky zkoušela, ale všechny vypadaly velmi nepřirozeně. Tento odstín mi poradila výše zmiňovaná vizážistka a za to jsem ji vděčná. Překvapilo mě, jak moc je tato rtěnka hydratační a krémová a přemýšlím o tom, že bych si někdy vybrala další odstín z této řady.



A na závěr tady mám dvoje krémové oční stíny v tužce od Make up for ever. Tyto stíny jsou známy svou výdrží a pro mě je to ideální varianta líčení, kdy není času nazbyt, a nestíhám použít bázi pod oční stíny.

Kdyby vás zaujala i rtěnka nebo stíny, určitě mi dejte vědět a já napíšu podrobnější recenze.

Zmiňované přípravky: Lancôme Hypnôse Star (01 Noir Midnight), Benefit Fake Up (01 light), Lancôme Rouge In Love (379N Rose Sulfureuse), Make Up For Ever Aqua Shadow (22E, 30E)






9 komentářů:

  1. Taky už do té Sephory musím pro Fakeup zajít, a jelikož je asi stále akce 40% za 4 výrobky, budu toho brát ví:-) Vybrala sis vážně dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si navíc vybrala několik štětců a doteď se raduju, kolik jsem ušetřila.

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, já chci bydlet v nějakým jiným městě a také chodit na tyhle akce :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny od MUFE jsou fakt super - neskutečný držák! A moc jsem zvědavá na ten fakeup:) Ten Lancome docela překvapil - nemile, paletku jsem si také chtěla koupit (už mám dokonce vybraný i odstín), ale pokud bude ta pigmentace nic moc, tak do ní určitě nepůjdu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fake Up se mi pořád moc líbí, svůj starý Dior Nude concealer už ani nepoužívám. Na recenzi se chystám příští týden, abych měla 100% jistotu, že to není jen počáteční nadšení.

      Vymazat
  5. Hezký článek, zaujal mě zejména ten korektor od Benefitu a rtěnka od Lancome. Jsem Tvou novou čtenářkou, budu ráda, když se podíváš na můj blog.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    P. S. Zruš si, prosím, to ověřování komentářů (možná ani nevíš, že to máš tak nastavené, je to zřejmě automatické nastavení, taky jsem to tak měla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda za každého nového čtenáře. A na tvůj blog se určitě taky podívám :-)

      Vymazat
  6. lancome hypnose star je luxusní řasenka, udělá mi skvělé řasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně trochu víc vyhovuje Doll eyes, u Star si pořád nemůžu zvyknout na tvar kartáčku.

      Vymazat