úterý 23. července 2013

Recenze - Lumene Natural Code čistící gel, tonikum a peeling

Ahoj všem.

Dnes bych vám chtěla představit tři výrobky, které poslední dva měsíce pravidelně používám a už jsem si na ně stihla vytvořit jasný názor. Jedná se o kosmetiku značky Lumene z čistící řady pro mladou pleť, jejíž složení by mělo být až z 90% přírodní. Podobné sliby mi dost připomněly Korres, ale naštěstí mi Lumene pleť nijak nezhoršilo, ba naopak. Od doby, co jsem začala používat kosmetiku téměř výhradně od této finské značky, se stav mé pleti výrazně zlepšil a konečně mě přestala trápit nadměrná produkce mazu a neustále se ucpávající póry.



Deep Pirifying Gel Wash (With Arctic plantain and salicylic acid, oil-free)
Co slibuje výrobce: Gel na čištění obličeje efektivně odstraňuje make-up a nečistoty z obličeje, bojuje proti nadměrnému lesku a zanechává pokožku čistou a matnou bez vysoušení. 

Gel má poměrně hustou konzistenci, na což jsem si musela chvíli zvykat, a příjemnou svěží vůni. Slušně se pění a perfektně zbavuje pleť nečistot a zbytku líčidel, které se nepodařilo odlíčit klasickému odličovači. Pleť je po použití krásně hladká a matná. Líbí se mi, že díky obsahu kyseliny salicylové se moje pleť po umytí cítí opravdu svěže a čistě. Gel navíc neobsahuje parabeny, sulfaty, silikony, ethylalkohol ani barviva. Dávám mu 85%.



Anti-Shine Toner (With Arctic plantain and salicylic acid, oil-free)
Co slibuje výrobce: Efektivné odstraňuje zbylé nečistoty a make-up, bojuje proti nadměrnému lesku a vyrovnává tón pleti, zanechává pokožku svěží a čistou do hloubky.

Toto tonikum jsem si oblíbila především kvůli tomu, že nehledě na svou jemnost pleť čistí skutečně do hloubky. Po pár týdnech pravidelného používání ráno i večer jsem si všimla, že se moje pleť přestala enormně mastit a že rozšířené póry na nose, bradě a tvářích vypadají mnohem lépe. Tonikum vůbec nevysušuje ani nestahuje pleť, příjemně voní a vůbec neštípe. Stejně jako čistící gel je bez parabenů, sulfátů, silikonů. ethylalkoholu a barviv. Za dva měsíce mi ubyly pouze 2/5 obsahu, což je poměrně slušný výkon. Tonikum hodnotím 90%.

Pore Clearing Daily Scrub (With Arctic plantain and salicylic acid, anti-blackheads)
Co slibuje výrobce: Pleťový peeling vyčistí pleť do hloubky a rozjasní pleť. Bojuje proti černým tečkám a nečistotám. Udržuje pokožku jemnou a viditelně čistší.

Peeling používám každý večer po odlíčení a následném dočištění pleti čistícím gelem. Má hustou konzistenci a velmi jemné peelingové částečky, které nijak netraumatizují mou citlivou pleť. Nicméně i tyto malé částečky dělají svou práci velmi dobře a pomohly mi v boji proti černým tečkám na nose a bradě. Celkové hodnocení je 90%.

Když jsem fotila peeling, přítel se mě zvědavě zeptal, proč fotím hovínka :-D


Tuto trojici výrobků můžu jedině doporučit, jelikož mi společnými silami velmi pomohly v boji za hezkou a čistou pleť. V blízké době si je nebudu kupovat znovu, protože mě hodné láká čistící řada značek Clarins a Eucerin, ale později se k Lumene pravděpodobně vrátím. 

12 komentářů:

  1. S tým zlepšením pleti to mám rovnako. Už niekoľko mesiacov používam komplet od Lumene (striedam rady Vitamín C+, Arctic Aqua a Sensitive Touch) a maximálne spokojnosť. Na odlíčenie odporúčam z Natural Code odličovač Erase It. Ten dá dole všetko :). Občas si kúpim aj výrobky iných značiek, ale k Lumene sa vraciam najčastejšie, teraz už i k telovej rade a podarilo sa mi zohnať aj nejakú dekoratívku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dekorativky mě hodně láká báze pod make-up, ale zatím nevím, kde bych to mohla sehnat.

      Vymazat
    2. Tiež už som nad bázou uvažovala. A čo som pred pár dňami pozerala na krasa.cz či majú nejaké novinky alebo zľavy, tak báza pod make-up tam bola. Ak ju vyskúšaš, daj určite vedieť ako si spokojná. Minerálny make-up z Lumene už mám, ale teraz v lete ho ani nepoužívam, skôr zase na zimu, tak potom by som si ju asi i kúpila.

      Vymazat
  2. S věcmi od Lumene jsem taky hodně spokojená, s pletí to udělalo divy. Hodně mě z tvého článku zaujal peeling, protože já na takových věcech trochu, dalo by se říct, ujíždím, takže jak se znám tak neodolám a i tenhle si koupím :-D Děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hodně líbí, jak je jemný. Vůbec se ho nebojím používat denně.

      Vymazat
  3. Lumene jsme používala kdysi dávno a pak se po téhle značce slehla zem, jsem ráda, že je opět na scéně. Mycí gel bych i vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze, tuhle kosmetiku ještě neznám a jelikož mám mastnější pleť tak by se mi mohla hodit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za dobrou cenu je to opravdu hodně muziky.
      Brzy budou následovat recenze o krémech, sérech, maskách atd. ;-)

      Vymazat
  5. Souhlasím s peelingem, je super a s černýma tečkama si u mě poradí, což pozoruji i u tonika+vody od Karla Hádka - citrón :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pěkně si mě nalákala na to Lumene, potřebovala bych taky opravdu něco, co by na zlobivou pleť zabralo, něco z této kosmetiky budu muset vyzkoušet, přece jen Finsko je mi sympatické :-). A zaujalo mě, že používáš peeling denně, to musí být opravdu jemňoučký....těším se na další recenze této značky, i na ty séra atd :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má hodně kulatá zrníčka, takže neškrábe opravdu ani trošku. Je to nejspíš nejjemnější peeling, jaký jsem kdy měla. :-)

      Vymazat
  7. Vyzkoušela jsem peeling od Lumene a musím se přiznat, že už mám objednaný ten svůj :) je úžasný! Velmi intenzivně čistí a přitom nezanechává pleť nijak podrážděnou :)

    OdpovědětVymazat