pondělí 6. ledna 2014

Zimní výprodeje 2014

Ahoj všem.

Dnes bych vám chtěla ukázat pár svých úlovků z letošních zimních výprodejů. Nakupovat jsem se vydala s kamarádkou na Černý Most a musím říct, že se mi zdejší obchodní centrum moc líbilo. Všechny obchody byly velmi prostorné, světlé a uklizené.

V New Yorkeru jsem našla moc hezký kožíšek se 3/4 rukávy a heboučký růžový svetr. V obchodě Oodji jsem si vybrala puntíkované kraťásky a černé šaty s ozdobnou šňůrou umělých perel u výstřihu a v Mohitu mi padla do oka krátká modrá sukně.



V Marks&Spenceru měli neuvěřitelné ceny na vybranou obuv a já jsem si musela odnést domů hned 3 páry. Nejdražší pár stál 329 Kč, no věřili byste tomu?!



V Marks&Spenceru jsem si také vybrala dobře padnoucí podprsenky a kalhotky k tomu. Pokud některá z vás má rovněž problém se sháněním podprsenek s menším obvodem (já mám 65D), určitě se tam skočte podívat. U pokladny mi také padl do oka krásný diář pouze za 49 Kč a zajímavý zlato-stříbrný náhrdelník. V Reserved jsem našla jednoduché černé dlouhé rukavice, které se perfektně hodí k mému novému kožíšku.



Co se týče kosmetiky, nic extra zajímavého mě letos nezaujalo. V The Body Shop jsem si klasicky za polovinu cenu koupila nějaké drobnosti z vánoční kolekce (vanilkové tělové máslo a brusinkový krém na ruce) a v Lush mě zaujaly blbůstky do koupele rovněž za polovinu ceny.



A co vy? Už jste byli v novém roce nakupovat? Narazili jste někde na něco zajímavého?

12 komentářů:

  1. ooo,ten hnedý kožúšok z NY by som brala hneď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo nakupovat jsem ještě nebyla, ale strašně se těším. Už jen čekám až přijde výplata a jdu na to. Moc hezké kousky sis pořídila, jsem zvědavá, jestli budou recenze na Body shop - nikdy jsem od nich nic neměla, a zajímá mě, co ty na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jejich tělová másla a krémy ráda především díky příjemným vůním. Vánoční limitky voní obzvlášť krásně! :-)

      Vymazat
  3. Do Mark&Spenceru jsem jednou šla mrnout na prádlo, že by měli mít velikost 70C, ale byla to samá push-upka, tak jsem zas vycouvala a zůstávám u New Yorkeru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já push-upky taky bytostně nesnáším a tyhle dvě nejsou vycpaný vůbec :-) A mají i obvod 65, což jsem nikde jinde za rozumnou cenu nesehnala.

      Vymazat
  4. ten kožíšek mám taky a je naprosto úžasný:) jen mám ale docela problém vymyslet s čím ho nosit...s čím ho máš v plánu nosit ty?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černobílá sukně do pasu, černé koženkové kalhoty, úpletové šaty...
      Teď se zrovna nonstop učím na zkoušky, takže zatím všechny kombinace zkouším jen v duchu :-)

      Vymazat
  5. och tie topanky!


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. the shoes are gorgeous :) really like them

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much! I'm in love with these beauties :-)

      Vymazat