sobota 27. dubna 2013

Recenze – Benefit Fake up korektor


Ahoj všem.

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na nový hydratační korektor od Benefitu. Už jsem se o něm zmínila v článku o novinkách v mé kosmetické sbírce tady. Na český trh byl uveden letos na jaře a byl kolem toho docela velký humbuk, takže ten svůj v nejsvětlejším odstínu 01 Light jsem po Sephorách sháněla asi týden. Jde o tyčinkový korektor, který obsahuje dvě různé složky. Uvnitř je jádro se samotným korektorem v příslušném odstínu, kolem kterého se nachází průhledný hydratační balzám obsahující vitamín E a výtažek z jablečných semínek.




Hned na úvod musím říct, že v tuhle chvíli je to můj nejoblíbenější korektor, který dělá přesně to, co od něj očekávám a ještě trochu víc. Tento výrobek splňuje všechny sliby výrobce a skutečně kryje, hydratuje, rozjasňuje a vyhlazují drobné mimické vrásky. Fake up vůbec nezalézá do vrásek a po lehkém přepudrování vám zůstane na pleti celý den. Moc se mi líbí jeho rozjasňující schopnosti, a když mám náladu na konturování, používám ho i na celý obličej na místa, která chci zesvětlit. Jen nesmíte zapomenout na to, že tento korektor není určen k zamaskování pupínků, ale k rozjasnění kruhů pod očima, takže by naopak na zanícená místa upoutával ještě větší pozornost.

Po směru hodinových ručiček: holá kůže, nanesený Fake up, rozetřený Fake up a vše zafixované transparentním pudrem.
Tedy vlevo máte pod sebou PŘED a PO.


Naštěstí nemám příliš výrazné kruhy pod očima, které Fake up zamaskoval levou zadní, a tak jsem se rozhodla vyzkoušet ho na příteli, který má velmi tmavé fialové kruhy pod očima. Korektor zvládl zamaskovat i jeho výrazné kruhy a výsledek pořád vypadal velmi hezky a přirozeně.

Vážně nevím, co bych tomuto korektoru vytkla. Neobjevila jsem jedinou jeho stinnou stránku, a tak vám ho můžu jedině vřele doporučit. Jeho cena by sice mohla být trochu příznivější, ale věřte mi, že stojí za každou korunu, kterou za něj zaplatíte.

A co vy a kruhy pod očima?

P. S. Nezapomeňte na giveaway se skvělými cenami, která končí už ve středu!

8 komentářů:

  1. Mně na kruhy pod očima zatím stačí makeup, sice to není úplně dokonalé, ale to snad ani bez photoshopu nejde mít dokonalou pleť :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by teoreticky taky mohl stačit make-up, ale ty bohužel zalézají do vrásek pod očima a zdaleka nejsou tak hydratační.

      Vymazat
  2. No...ačkoliv spánku obvykle moc nedám, kruhy pod očima obvykle nemám. A když, bohatě mi stačí korektor Match Perfection od Rimmelu :)Tento benefití vypadá hezky, ovšem asi bych ho plně neupotřebila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozný perfekcionista, takže se mi vůbec nelíbí, když mám make-up jen na obličeji a pod očima ne. Ale Match Perfection mě docela láká, v pondělí začínají v Rossmannu slevy na Rimmel, tak se tam půjdu mrknout.

      Vymazat
  3. Mě kruhy pod očima trápí a hodně, mam oblíbený korektor od Clinique, který je na ty mé fialováky to pravé ořechové. Ty ve srovnání se mnou žádné kruhy nemáš. ;) Přeji ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrazný kruhy pod očima mívám jen během zkouškovýho, jinak je to docela dobrý. Ale i tak se snažím sjednotit barvu celého obličeje a trochu zamaskovat mimické vrásky.
      Děkuju, tobě taky :-)

      Vymazat
  4. Hodně zajímavá recenze. Já ale bohužel moc korektorová nejsem. Mám jen od Dermacolu- ten ve zlaté tubičce a v peru od Sleeku, který používám na rozjasnění pod očima. Na obličeji snad jediné co by potřebovalo zakrýt jsou červené žilky kolem nosu a občas nějaký pupínek.

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde mi, že nemáš co zakrývat, korekor na kruhy pod očima skoro vůbec nepotřebuješ ;)

    OdpovědětVymazat