úterý 2. dubna 2013

Duel – oční linky ve fixu Dermacol vs. MAC


Rozhodla jsem se, že by nebylo špatné založit novou rubriku, resp. typ článků, kde budu porovnávat dva vybrané produkty ze stejné kategorie. Většinou se budu snažit se zaměřit na porovnání výrobků odlišných cenových kategorií, nebo naopak na produkty stejné značky, které se na první pohled jeví jako identické, ale při detailním zkoumání je jeden z nich vždy lepší.



V prvním článku bych si ráda posvítila na oční linky ve fixu, protože je považuji za geniální vynález a i takový nešika, jako jsem já, si s nimi nakreslí hezkou linku raz dva. Představím vám Dermacol Precise Black eye marker a MAC Rapidblack eye liner.





Začnu fixem MAC, protože ho mám už rok, a tak moc dobře vím, čeho je schopen. Byly to moje první oční linky ve fixu a zamilovala jsem se do nich na první pohled. Fix je velmi dobře tvarovaný, takže se dobře drží v ruce a dá se natočit do jakéhokoliv úhlu, který potřebujete. Barva je velmi intenzivní sytá černá, která, když ji dáte pár minut na zaschnutí, bude na víčku držet jako přibitá až do pozdního večera.

Na fix od značky Dermacol jsem v drogérii narazila teprve před měsícem, ale už jsem si ho stihla oblíbit. Fix je na první pohled velmi podobný tomu z MACu, ale pár rozdílu jsem přece jen našla. Zaprvé je trochu štíhlejší, takže se nedrží tak dobře. Žádná katastrofa to není, jen mi prostě do ruky nepadne tak dobře jako výše zmíněný MAC. Zadruhé má trochu delší hrot, což mi ze začátku způsobovalo menší potíže při líčení. Chce to trochu pevnější ruku při kreslení linek, ale já jsem si na to zvykla už po dvou použitích.

Obě dvě fixy umí nakreslit tlustou i tenkou linku (nahoře MAC, dole Dermacol)


Co se týče barvy a výdrže jsou na tom stejně. Dokonce bych možná řekla, že Dermacol má trochu odolnější inkoust, ale ruku do ohně bych za to nedala. Nesmím taky zapomenout zdůraznit, že fix značky MAC vlastním a aktivně používám už rok. Jeho vlastnosti se za celou tu dobu nezměnily a to se také musí pochválit. Barva vůbec nevysychá, nebledne ani nehoustne. Obávám se, že linky od Dermacolu mi tak dlouho nevydrží. Očekávám, že mi vydrží maximálně 6 měsíců. A teď je na čase zmínit se o ceně. V obchodě MAC budete muset zaplatit asi 600 Kč, pokud se spokojíte s Dermacolem, stačí vám necelých 100 Kč.

Konečné rozhodnutí je na vás, ale já nejspíš zůstanu u Dermacolu. Oční linky zas tak často nepoužívám a ráda na nich trochu ušetřím. A i kdyby mi fix po půl roce vyschnul, 200 je pořád o dost míň než 600.

A co vy a oční linky? Máte nějakého favorita?

8 komentářů:

  1. Nedávno jsem si pořídila gelové linky od Maybellinu a ty vypadají, že se stanou mým velkým favoritem :). Jen mě nebaví po každém použití mýt štěteček :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli štětečkům právě používám ty fixy. No dobře, možná taky proto, že jsem úplně levá a ničím jiným si tu linku prostě nenakreslím.

      Vymazat
  2. používám tyhle linky tak 5x ročně, takže nekupuji drahé a taky mě právě Dermacol překvapil, zkoušela jsme tedy jen na ruku, ale držely celý den. Plánuji si je koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima, to se mi akorát hodí - zrovna jsem přemýšlela o koupi...takže Dermacol říkáš...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu od Dermacolu jsem si pořídila, ale ještě jsem ji nezkoušela, protože ji nemám u sebe. Ale zkoušela jsem si tester v drogerii a byla jsem nadšená. Já si nikdy linky dobře neudělala, protože se mi šíleně klepou ruce, když něco držim v prstech (a nejen tehdy). Tady to není tak znát a linka je super. Už se těším, až si to dám prvně na oko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem s Dermacolou fixou nalíčila a musím říct, že se na ni dá spolehnout i v horku. Mám ji na očích už od 8 hodin a vypadá pořád skvěle.

      Vymazat
    2. Téda, tak tos mě potěšila! O to víc se nemůžu dočkat! :)

      Vymazat