sobota 6. dubna 2013

Jarní trendy


Letos nás matka příroda hodně napíná a nechává čekat na jaro neobvykle dlouho. Už několikrát to vypadalo, že jaro klepe na dveře, ale pokaždé to byl pěkný podvod a rána pod pás pro takové nedočkavce, jako jsem já. Dokonce to zašlo tak daleko, že jsem se minulý týden, kdy konečně začalo svítit sluníčko a ve vzduchu bylo cítit jaro, rozhodla bojkotovat teplé šály, rukavice a další zimní atributy. Výsledkem mojí odvahy je teplota, bolest v krku, slzící oči a celková slabost. A teď naprosto vyčerpaná a otrávená ležím v posteli a sním o hezkém počasí.

Jaké módní trendy si pro nás připravili návrháři a které z nich jsou mými favority? Pokud vás to zajímá, pokračujte ve čtení.



Letošní jaro je velmi ženské a rozmanité. Nejznámější módní domy se předhánějí v kreativitě a nabízejí nám nepřeberné množství možností – pastelové barvy a krajky, neony a květinové motivy, orient a geometrické vzory, transparentní materiály a výrazné volány. Z tak nepřeberného množství trendů si jistě vybere každá, ale nesmíme zapomenout na svůj vlastní styl a vkus.



Já jsem si své oblíbené trendy již vybrala a chtěla bych vám je představit. Krajky a pastelové barvy odjakživa miluji. Líbí se mi, že stačí použít jeden jemný a dívčí prvek a výsledný outfit je hned půvabnější. Pár kousků ve svém šatníku už mám, ale doufám, že se mi podaří v obchodech najít další zajímavé úlovky.



Zaujaly mě i krátké 7/8 kalhoty, vzorované i jednobarevné. Vypadají velmi stylově a krásně odhalují kotník, což působí velmi koketně a hravě. Těším se, až je na jaře budu nosit jak s podpatky, tak i s balerínami.



Zářivé a šťavnaté barvy mě jistě taky lákají, obzvláště žlutá a oranžová. Trochu se bojím, že v nich budu vypadat příliš křiklavě, ale i malý barevný akcent rozzáří celý outfit.




Nejvíc jsem ale nadšená z bot s kovovou špičkou. Zamilovala jsem se do nich na první pohled a doufám, že nějaké pěkné se mi podaří najít i v českých obchodech. Vlastně bych se nebránila ani botám s nějakými cvočky, ale celkový dojem musí být elegantní, nechci vypadat příliš drsně a hrubě.

A co vy? Zalíbil se vám nějaký trend? Těšíte se na jaro?

Obrázky: weheartit.com, 1-2-3.fr




10 komentářů:

  1. taky se mi líbí loafers:) Ty 7/8 kalhoty jsou skvělé!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem našla jedny perfektní ve výprodeji v Lindexu, ale chtěla bych si pořídit ještě jedny. Krátký kalhoty jsou pro mě ztělesněním francouzského chicku a kdo by nechtěl vypadat, jako Pařížanka, že? :-)

      Vymazat
  2. Tá prvá sukňa je super. milujem čipky :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento týden jsem podobnou béžovou sukni viděla v HM jen za 350 korun.

      Vymazat
  3. Krajky a pastely jsou moje, nosím je téměř po celý rok. Docela se mi zamlouvá i trend geometrických tvarů, nejvíce asi puntíčky. Kětiny už mě na jaře moc neberou, je to moc okoukané. Boty s kovou špičkou vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty s kovou špičkou musím mít! I kdybych pak musela týden jíst suché rohlíky.

      Vymazat
  4. Ty jarní trendy se mi opravdu líbí!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já zbožňuju jak výrazné, tak pastelové barva. A ty 3/4 kalhoty jsou taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě víc přitahují pastely, ale letos se nejspíš trochu odvážu :-)

      Vymazat